pohyb podle vnitřních hodin

30.1. 2022Broňas1

Fyzická aktivita je pro naše zdraví stejně důležitá jako spánek, jídlo či kreativita. Každodenní pohyb zvyšuje svalovou hmotu, svalovou sílu, zdraví kostí, motorickou koordinaci, metabolismus, funkci střev, posiluje srdce, kapacitu plic a funkci mozku. Cvičení má navíc cirkadiánní efekt, zlepšuje spánek i náladu. Přirozeně nám uvolňuje mozek, snižuje depresi i úzkosti. Cvičení patří k nejlepším lékům, které známe. 

V kurzu „Pohyb podle vniřních hodin“ se dozvíte, jak svou fyzickou aktivitu spojit se správnou denní dobou a jak tuto aktivitu podpořit. Pokud se rozhodneme pro jakýkoliv pohyb, je důležité vytrvat a provozovat ho pravidelně, abychom vytvořili návyk. Cvičení nám přinese dobrou náladu, pocit klidu a vyšší produktivitu. 

Abychom žili v dokonalé harmonii, je dobré o fyzické aktivitě našeho těla a jeho vztahu k cirkadiánnímu rytmu něco vědět a respektovat. Naše tělo se nám za to odmění pevným zdravím. 

Dnes už víme, že máme své zdraví pevně ve vlastních rukou a jsme za něj zodpovědní. Věříme, že to samé se podaří i vám.

Komentáře
  1. Hi Man,How Are You Doing

Komentáře nejsou povoleny.